Способи оплати в інтернет-магазині GROHESHOP.COM.UA

Оплатити покупку можна будь-яким зручним способом:

Оплата карткою через сайт LiqPay або Portmone.
При оплаті через платіжну систему LiqPay Ви зможете скористатися картками єВідновлення 
Документ: фіскальний чек, видаткова накладна

Безготівковий розрахунок через будь-який банк згідно виписаного рахунку-фактури.

(Ми платники ПДВ)
Документ: видаткова накладна, податкова накладна

Оплата готівкою чи картою при отриманні у відділенні "Нова Пошта", "Укрпошта".

У цьому випадку фіскальний чек ми зможемо надати після отримання коштів від перевізника

Готівкою або карткою в салоні GROHE

Документ: фіскальний чек, видаткова накладна

Оплата через Приват24
Документ: фіскальний чек, видаткова накладна

Оплата частинами або миттєва розстрочка від  ПриватБанку
Документ: фіскальний чек, видаткова накладна

Дізнатися ліміт по оплаті частинами можливо на сайті Приватбанку за посиланням

Оплата частинами від monobank | Universal Bank

Документ: фіскальний чек.

 

Оплата при отриманні товару

При оплаті товару готівкою або карткою у відділенні "Нової пошти", "Укрпошти" або "Justin"  Ви отримуєте разом з товаром Гарантійний талон з печаткою і підписом. Відвантаження товару в обов'язковому порядку супроводжується видачею покупцеві гарантійного талона. Саме цей документ є підтвердженням, що товар куплений в нашому магазині. Фіскальний чек ми зможемо надрукувати після отримання коштів від перевізника.

 

ГАРАНТІЇ БЕЗПЕКИ

Процесинговий центр захищає і обробляє дані вашої банківської карти за стандартами безпеки. Передача інформації в платіжний шлюз відбувається із застосуванням технології шифрування SSL. Подальша передача інформації відбувається по закритих банківських мережах, у яких найвищий рівень надійності. Процесинговий центр не передає дані вашої карти нам і іншим третім особам.

 

БЕЗПЕКА ПЛАТЕЖІВ

Надана вами персональна інформація (ім'я, адреса, телефон, e-mail, номер кредитної картки) є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Дані вашої кредитної картки передаються тільки в зашифрованому вигляді і не зберігаються на нашому web-сервері.

Всі операції з платіжними картами відбуваються відповідно до вимог VISA International, MasterCard та інших платіжних систем. При передачі інформації використовуються спеціальні технології безпеки карткових онлайн-платежів, обробка даних ведеться на безпечному високотехнологічному сервері процессинговой компанії.

 

ПОВЕРНЕННЯ ПОМИЛКОВО СПЛАЧЕНИХ КОШТІВ

Помилково сплаченими коштами вважаються кошти, сплачені клієнтом за замовлення, зроблене помилково.

Для повернення помилково сплачених коштів обов'язково необхідно оформити та надати нам заяву на повернення (скачайте в форматі pdf).

Залежно від обраного типу оплати замовлення кошти повертаються одним із таких способів:

Для замовлень, сплачених банківською картою - в обов'язковому порядку на ту ж карту, якою було оплачене замовлення.
Для замовлень, сплачених банківським переказом - повернення грошей буде здійснений на банківські реквізити, зазначені в заяві на повернення.
При заповненні заяви обов'язково вказуйте: власника і номер розрахункового рахунку, найменування банку, в якому зареєстрований рахунок, МФО банку (для повернення на банківський рахунок), номер картки (якщо повернення здійснюється на банківську карту).

Термін повернення грошових коштів - 5-14 робочих днів з моменту отримання коректно заповненої заяви на повернення. Кінцевий термін перерахування залежить від внутрішніх регламентів платіжних систем і банків, і може становити до тридцяти робочих днів.