Цінності нашого бренду

Дизайн, якість, технології та екологічність. Чотири складові нашого бренду, що лежать в основі виробництва виробів GROHE. Ми встановлюємо найвищі стандарти, щоб забезпечити Вам неперевершене задоволення кожен раз коли Ви користуєтесь змішувачем GROHE або приймаєте душ.

З точки зору GROHE, дизайн це не тільки зовнішній естетичний атрибут. Це елемент якості, в якому втілюється ідеальний союз форми і змісту.

Результат - позитивні емоції, які Ви відчуваєте кожного разу, коли використовуєте нашу продукцію. І те почуття задоволення, яке відчуваємо ми, коли наші безкомпромісно високі стандарти якості винагороджуються.

У 2007 році колекція GROHE Ondus® була відзначена премією «red dot» в номінації «Кращі з кращих», і, таким чином, компанія вперше заявила про себе як про виробника, одним з ключових характеристик якого є не тільки якість, технології і постійний розвиток , а й бездоганний дизайн. На сьогоднішній день ми отримали 15 премій «red dot» і в тому числі три в номінації «Кращі з кращих» за колекцію GROHE Ondus® Digitecture (2009), ручний душ GROHE Rainshower® Icon (2010) і нову панель управління GROHE F-digital (2011).
Саме завдяки нашому постійному прагненню знаходити затребувані і надихаючі дизайнерські рішення в галузі сантехнічної індустрії, компанія GROHE зайняла 104 місце в щорічному рейтингу компаній міжнародного форуму (iF) - це найбільше досягнення року, а нагороди, отримані в США, Великобританії, Китаї та Японії підтверджують міжнародний попит на наш асортимент.

Однак ми вважаємо, що найбільш значущою зміною за останні п'ять років стало те, в яке русло ми направили творчу енергію: не тільки на розвиток продукції, що збільшує цінність, але і в якості каталізатора, що змінює культуру компанії в цілому.

«Протягом багатьох років керівництво компанії демонструвало прихильність чудовому дизайну і надавало всебічну підтримку Полу Флауерсу в пошуку інноваційних, та таких що дивують естетичних рішень, які допомагають створювати нову продукцію визначної якості» (Проф. Доктор Петер Зек, генеральний директор премії в області дизайну «red dot» ).

У червні 2011 року стало відомо, що Пол Флауерс і дизайнерська команда GROHE номіновані на головну нагороду в галузі промислового дизайну - «Дизайнерська команда року - Red dot» 2011/2012.

Компанія GROHE стала першою компанією, яка працює в санітарній індустрії, що відзначена шанованою в усьому світі премією, вперше з моменту її заснування в 1988 році.

Щорічно премія вручається «міжнародним дизайнерським групам, які постійно створюють інноваційні проекти». Поряд з GROHE в перелік номінантів входять провідні компанії міжнародного рівня, до числа яких відносяться Apple, Bose, Mercedes-Benz, Siemens і Sony.

З моменту призначення на посаду в 2005 році Пол Флауерс привів дизайнерську команду GROHE до феноменального успіху. Ми вважали за краще не співпрацювати із «зірковими» дизайнерами, а вкласти гроші у створення власної дизайнерської групи міжнародного рівня - галузеву команду фахівців з усього світу, котрі як ніхто глибоко усвідомлюють та відчувають ринок.

reddot design award Good Design USA iF product design award Green Good Design
Good Design Japan 40 under 40 Perspective Awards and further design awards.


Довгих років життя разом ! Насолоджуйтеся якістю.

До випробувань продукції ми ставимося так само серйозно, як і до її виробництва. Випробування на довговічність, а також ретельне заключне тестування продукції перед відвантаженням з заводу гарантують, що вироби GROHE будуть служии Вам довгі роки.

У випробувальних лабораторіях GROHE, розташованих в "Щварцвальде", наша продукція тестується в реальних умовах експлуатації - тут ми не проявляємо до неї поблажливості і повністю перевіряємо її можливості. Тут наші змішувачі, душі і термостати, а також всі супутні компоненти повинні витримати вплив, що імітує 20 років щоденної експлуатації - в системах з особливо жорсткою водою. Якість, що перевершує наші власні, а також міжнародні стандарти, забезпечує додаткові - і цілком очевидні - переваги. Якість GROHE дозволяє виробу функціонувати значно довше стандартного терміну служби, а в разі припинення виробництва певної моделі запасні частини для неї виробляються ще не менше десяти років.

Незалежні випробування

У незалежних випробуваннях, проведених під наглядом суворих комісій, наші змішувачі, душі і термостати також показують себе блискуче. В одному з випробувань на довговічність, проведеному німецькою випробувальної і контролюючою організацією TÜV SÜD, змішувач Eurodisc виробництва GROHE переміг в порівнянні з дев'ятьма конкуруючими моделями престижних брендів. Своєю перемогою наша модель зобов'язана технології GROHE SilkMove®, що забезпечує неперевершено плавний і легкий хід важеля у всіх наших змішувачах з одним важелем. За підсумками випробування, проведеного LGA Qualitest GmbH, всі наші термостати Grohtherm 3000, 2000 і 1000 зайняли перше місце серед 17 термостатів європейських виробників. Завдяки технологіям GROHE TurboStat® і GROHE CoolTouch® наш термостат Grohtherm 3000 став підсумковим переможцем, отримавши найвищі оцінки в чотирьох категоріях.

Оскільки ми самі пишаємося цим досягненням, нам також хочеться згадати про те, що завод GROHE в німецькому місті Хемер увійшов до числа переможців конкурсу "Die beste Fabrik" ("Краща фабрика"), проведеного провідним діловим журналом "WirtschaftsWoche" ( "Віртшафтсвохе"), - і отримав це визнання за організацію виробництва і логістики, орієнтованість на споживача і інновації.


Насолоджуйтесь водою відповідально

Економте воду. Економте електрику. Бережіть ресурси. Як набридливо і понуро звучать ці фрази ! Однак, безліч принципово нових технологій GROHE доводять, що практичне почуття відповідальності здатне не тільки приносити користь природі, а й надихати Вас самих.

Нехай відповідальне ставлення буде добровільним.

У той час, в який ми з Вами живемо, невже хтось ще може собі дозволити безтурботно лити воду літрами, поки чистить зуби ? Адже всі ми вже занадто добре усвідомлюємо безцінність цього природного ресурсу.

Тільки три відсотки води на планеті Земля придатні для пиття. Для GROHE свідоме і економічне використання енергії та природних ресурсів є не тільки поставленим завданням, але і задоволенням. Саме тому ми спрямовуємо всі можливості своєї винахідницької думки на розробку систем з раціональними показниками витрат. Наприклад, наша технологія GROHE EcoJoy™ що давно стала цілком очевидним компонентом багатьох моделей наших змішувачів і душів - повністю виправдовує свою назву (в перекладі воно означає "ЕкоРадість").

Зрозуміло, і при розробці кухонного обладнання GROHE переводить активну екологічну свідомість в комфорт і зручність, якими можна користуватися з чистою совістю. Тепер, наприклад, Ви зможете абсолютно виправдано насолоджуватися такою розкішшю, як кипляча вода в будь-який час прямо зі змішувача. Завдяки системі GROHE Red ™ Ви будете витрачати при цьому менше електроенергії, ніж якби нагрівали воду звичайними способами. А з системою GROHE Blue® Ви завжди будете забезпечені прохолодною питною і освіжаючою газованою водою, і при цьому в будинку не потрібно буде тримати цілий склад бутлів з мінеральною водою. До того ж, оскільки їх більше не доведеться носити вгору по сходах, Ви також будете берегти власні сили.

GROHE WaterCare®

Програма GROHE WaterCare® є зобов'язанням, яке ми беремо на себе спільно з нашими покупцями. Воно служить рушійною силою для розробки виробів GROHE і допомагає користувачам розумно контролювати своє споживання води і електроенергії, не втрачаючи при цьому в комфорті.