Дизайн, якість, технології та екологічність. Чотири складові нашого бренду, що лежать в основі виробництва виробів GROHE. Ми встановлюємо найвищі стандарти, щоб забезпечити Вам неперевершене задоволення кожен раз коли Ви користуєтесь змішувачем GROHE або приймаєте душ.
З точки зору GROHE, дизайн це не тільки зовнішній естетичний атрибут. Це елемент якості, в якому втілюється ідеальний союз форми і змісту.
Результат - позитивні емоції, які Ви відчуваєте кожного разу, коли використовуєте нашу продукцію. І те почуття задоволення, яке відчуваємо ми, коли наші безкомпромісно високі стандарти якості винагороджуються.
У 2007 році колекція GROHE Ondus® була відзначена премією «red dot» в номінації «Кращі з кращих», і, таким чином, компанія вперше заявила про себе як про виробника, одним з ключових характеристик якого є не тільки якість, технології і постійний розвиток , а й бездоганний дизайн. На сьогоднішній день ми отримали 15 премій «red dot» і в тому числі три в номінації «Кращі з кращих» за колекцію GROHE Ondus® Digitecture (2009), ручний душ GROHE Rainshower® Icon (2010) і нову панель управління GROHE F-digital (2011).
Саме завдяки нашому постійному прагненню знаходити затребувані і надихаючі дизайнерські рішення в галузі сантехнічної індустрії, компанія GROHE зайняла 104 місце в щорічному рейтингу компаній міжнародного форуму (iF) - це найбільше досягнення року, а нагороди, отримані в США, Великобританії, Китаї та Японії підтверджують міжнародний попит на наш асортимент.
Однак ми вважаємо, що найбільш значущою зміною за останні п'ять років стало те, в яке русло ми направили творчу енергію: не тільки на розвиток продукції, що збільшує цінність, але і в якості каталізатора, що змінює культуру компанії в цілому.
«Протягом багатьох років керівництво компанії демонструвало прихильність чудовому дизайну і надавало всебічну підтримку Полу Флауерсу в пошуку інноваційних, та таких що дивують естетичних рішень, які допомагають створювати нову продукцію визначної якості» (Проф. Доктор Петер Зек, генеральний директор премії в області дизайну «red dot» ).
У червні 2011 року стало відомо, що Пол Флауерс і дизайнерська команда GROHE номіновані на головну нагороду в галузі промислового дизайну - «Дизайнерська команда року - Red dot» 2011/2012.
Компанія GROHE стала першою компанією, яка працює в санітарній індустрії, що відзначена шанованою в усьому світі премією, вперше з моменту її заснування в 1988 році.
Щорічно премія вручається «міжнародним дизайнерським групам, які постійно створюють інноваційні проекти». Поряд з GROHE в перелік номінантів входять провідні компанії міжнародного рівня, до числа яких відносяться Apple, Bose, Mercedes-Benz, Siemens і Sony.
З моменту призначення на посаду в 2005 році Пол Флауерс привів дизайнерську команду GROHE до феноменального успіху. Ми вважали за краще не співпрацювати із «зірковими» дизайнерами, а вкласти гроші у створення власної дизайнерської групи міжнародного рівня - галузеву команду фахівців з усього світу, котрі як ніхто глибоко усвідомлюють та відчувають ринок.
reddot design award | Good Design USA | iF product design award | Green Good Design |
Good Design Japan | 40 under 40 | Perspective Awards | and further design awards. |
До випробувань продукції ми ставимося так само серйозно, як і до її виробництва. Випробування на довговічність, а також ретельне заключне тестування продукції перед відвантаженням з заводу гарантують, що вироби GROHE будуть служии Вам довгі роки.
У випробувальних лабораторіях GROHE, розташованих в "Щварцвальде", наша продукція тестується в реальних умовах експлуатації - тут ми не проявляємо до неї поблажливості і повністю перевіряємо її можливості. Тут наші змішувачі, душі і термостати, а також всі супутні компоненти повинні витримати вплив, що імітує 20 років щоденної експлуатації - в системах з особливо жорсткою водою. Якість, що перевершує наші власні, а також міжнародні стандарти, забезпечує додаткові - і цілком очевидні - переваги. Якість GROHE дозволяє виробу функціонувати значно довше стандартного терміну служби, а в разі припинення виробництва певної моделі запасні частини для неї виробляються ще не менше десяти років.
У незалежних випробуваннях, проведених під наглядом суворих комісій, наші змішувачі, душі і термостати також показують себе блискуче. В одному з випробувань на довговічність, проведеному німецькою випробувальної і контролюючою організацією TÜV SÜD, змішувач Eurodisc виробництва GROHE переміг в порівнянні з дев'ятьма конкуруючими моделями престижних брендів. Своєю перемогою наша модель зобов'язана технології GROHE SilkMove®, що забезпечує неперевершено плавний і легкий хід важеля у всіх наших змішувачах з одним важелем. За підсумками випробування, проведеного LGA Qualitest GmbH, всі наші термостати Grohtherm 3000, 2000 і 1000 зайняли перше місце серед 17 термостатів європейських виробників. Завдяки технологіям GROHE TurboStat® і GROHE CoolTouch® наш термостат Grohtherm 3000 став підсумковим переможцем, отримавши найвищі оцінки в чотирьох категоріях.
Оскільки ми самі пишаємося цим досягненням, нам також хочеться згадати про те, що завод GROHE в німецькому місті Хемер увійшов до числа переможців конкурсу "Die beste Fabrik" ("Краща фабрика"), проведеного провідним діловим журналом "WirtschaftsWoche" ( "Віртшафтсвохе"), - і отримав це визнання за організацію виробництва і логістики, орієнтованість на споживача і інновації.
Економте воду. Економте електрику. Бережіть ресурси. Як набридливо і понуро звучать ці фрази ! Однак, безліч принципово нових технологій GROHE доводять, що практичне почуття відповідальності здатне не тільки приносити користь природі, а й надихати Вас самих.
У той час, в який ми з Вами живемо, невже хтось ще може собі дозволити безтурботно лити воду літрами, поки чистить зуби ? Адже всі ми вже занадто добре усвідомлюємо безцінність цього природного ресурсу.
Тільки три відсотки води на планеті Земля придатні для пиття. Для GROHE свідоме і економічне використання енергії та природних ресурсів є не тільки поставленим завданням, але і задоволенням. Саме тому ми спрямовуємо всі можливості своєї винахідницької думки на розробку систем з раціональними показниками витрат. Наприклад, наша технологія GROHE EcoJoy™ що давно стала цілком очевидним компонентом багатьох моделей наших змішувачів і душів - повністю виправдовує свою назву (в перекладі воно означає "ЕкоРадість").
Зрозуміло, і при розробці кухонного обладнання GROHE переводить активну екологічну свідомість в комфорт і зручність, якими можна користуватися з чистою совістю. Тепер, наприклад, Ви зможете абсолютно виправдано насолоджуватися такою розкішшю, як кипляча вода в будь-який час прямо зі змішувача. Завдяки системі GROHE Red ™ Ви будете витрачати при цьому менше електроенергії, ніж якби нагрівали воду звичайними способами. А з системою GROHE Blue® Ви завжди будете забезпечені прохолодною питною і освіжаючою газованою водою, і при цьому в будинку не потрібно буде тримати цілий склад бутлів з мінеральною водою. До того ж, оскільки їх більше не доведеться носити вгору по сходах, Ви також будете берегти власні сили.
Програма GROHE WaterCare® є зобов'язанням, яке ми беремо на себе спільно з нашими покупцями. Воно служить рушійною силою для розробки виробів GROHE і допомагає користувачам розумно контролювати своє споживання води і електроенергії, не втрачаючи при цьому в комфорті. |