Якщо продукція є в наявності:
доставка здійснюється протягом 1-5 робочих днів з моменту підтвердження замовлення.
Якщо продукції немає в наявності або вона поставляється під замовлення:
У тому випадку якщо продукт привозиться на замовлення, термін доставки складе від 4 до 12 тижнів. Остаточні терміни з Вами обговорять і впишуть в договір поставки при підтвердженні замовлення. У цьому випадку нам буде потрібна передоплата в розмірі 100% за товар, що замовляється.
Купуючи продукцію в інтернет-магазині GROHESHOP.COM.UA ™ на суму понад 2000 грн Ви отримуєте її безкоштовну доставку до відділення будь-якою кур'єрською службою на Ваш вибір. Зверніть увагу, що для деяких товарів (інсталяції, сантехнічна кераміка, кухонні мийки) доставка буде платною навіть при замовленні на суму більше 2000 грн. Точна інформація про це міститься в картці товару на вкладці "Оплата і доставка".
Мережа компанії налічує більше 6000 відділень по всій Україні. «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожного клієнта - до відділення, почтомата, за адресою - і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує більше 6000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2019 рік перевищило 212 млн.
|
Укрпошта - це найбільша мережа: більше 11000 відділень забезпечують покриття в 100% населених пунктів України. Укрпошта сьогодні — це:
|
Якщо доставка "Новою Поштою" або "Укрпоштою" можливий варіант доставки без оплати. В такому випадку при отриманні посилки у поштового оператора сплачується додаткова комісія:
Так само можлива платна (за Ваш рахунок) адресна доставка кур'єрською службою до дверей Вашого будинку або офісу. Остаточна вартість доставки буде відома в момент відвантаження конкретного замовлення.
У момент отримання вантажу покупець має право розкрити упаковку і перевірити товар на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень. Якщо є які-небудь недоліки, покупець спільно з представником служби доставки складає акт-прийому передачі, де в обов'язковому порядку вказує всі дефекти.
Якщо товар має істотні недоліки, тобто не може бути використаний за призначенням, покупець складає акт відмови від прийому вантажу. Для отримання детальних інструкцій, як діяти в момент прийому-передачі вантажу, рекомендуємо зв'язатися з нашими консультантами. Наші фахівці допоможуть і проконсультують.
Якщо товар був оглянутий без присутності представника служби доставки, та / або акт-прийому передачі вантажу не був підписаний представником служби доставки, GROHESHOP знімає з себе відповідальність за комплектність і наявність будь-яких пошкоджень.