Правила повернення товарів

Офіційний інтернет-магазин GROHE з повагою ставиться до права вибору покупців, і пропонує можливість відмовитися від покупки в разі, якщо обраний товар вам не підійде.

До передачі товару відмовитися від покупки можна в будь-який момент, а після передачі - протягом 21 дня. Пояснювати причини відмови не буде потрібно, однак необхідно буде дотримати ряд умов. Товар, що повертається повинен бути представлений:

  • в повній комплектації
  • без слідів використання і механічних пошкоджень, зі збереженням товарного вигляду і споживчих якостей
  • в непошкодженій оригінальній упаковці
  • зі збереженням всіх видів маркування та захисту, пломб, фабричних ярликів
  • з оригіналами документів, що підтверджують покупку товару

Зверніть увагу: умови повернення не припускають експлуатацію техніки, використання в цілях тестування і інше застосування товарів. Ми приймаємо ваше право передумати, але можемо відмовити в поверненні або обміні товарів, що були у вжитку.

Зверніть увагу: покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купуючим його споживачем. Повернення також не поширюється на товари в запаяних упаковках-блістерах.

У разі, якщо до товару додавалися подарунок або додаткові аксесуари, вони також підлягають поверненню відповідно до зазначених правил.

Для повернення товару належної якості зверніться до менеджерів інтернет-магазину по телефону +38 (0412) 550-525 в робочі дні з 10 до 17 годин.


Зверніть увагу: повернення грошових коштів здійснюється ТОВ «Лємма» протягом десяти днів з дати оформлення заяви на повернення товару. Кінцевий термін перерахування залежить від внутрішніх регламентів платіжних систем і банків, і може становити до тридцяти робочих днів. Повернення здійснюється готівковим або безготівковим розрахунком відповідно до початкової форми оплати товару.

Про повернення помилково сплачених коштів можна дізнатися на сторінці інформації про оплату.