Перший у галузі: 16 березня LIXIL EMENA запустить цифрову платформу, щоб дізнаватися про інсайти бренду GROHE та отримувати новини про товари з перших вуст. Програма орієнтована на клієнта: інформативний контент, що надихає, пристосований до потреб клієнтів GROHE, таких як монтажники, оптові торговці, архітектори та дизайнери, а також споживачі. Нові способи взаємодії: Відвідувачі можуть взаємодіяти онлайн з експертами бренду GROHE, щоб отримати спеціальну підтримку.
У Японії кореспондент The Handelsblatt Мартін Кьоллінг провів інтерв’ю із керівником світового концерну LIXIL Кінья Сето на тему унітазів-біде майбутнього.
Інтерв’ю координував департамент з комунікацій у Японії, дані надані командою EMENA.
Мартін Кьоллінг відвідав один із шоурумів у Японії і був приємно вражений історією унітазів-біде та досвідом компанії GROHE.
GROHE Sensia® Arena - це розумний догляд, що поєднує в собі найсучасніші технології GROHE та неперевершений дизайн. Забезпечуючи більш делікатне та ефективне очищення у порівнянні із використанням туалетного паперу, GROHE Sensia Arena змінить Ваше уявлення про повсякденну гігієну.
Унітаз-біде від GROHE поєднує в собі унікальні технології GROHE AQUACERAMIC і GROHE TRIPLE VORTEX FLUSH. Розглянемо ці та інші надсучасні технології більш детально.