У Японії кореспондент The Handelsblatt Мартін Кьоллінг провів інтерв’ю із керівником світового концерну LIXIL Кінья Сето на тему унітазів-біде майбутнього.
Інтерв’ю координував департамент з комунікацій у Японії, дані надані командою EMENA.
Мартін Кьоллінг відвідав один із шоурумів у Японії і був приємно вражений історією унітазів-біде та досвідом компанії GROHE.
Унітаз майбутнього - мережевий
У Японії туалет – це приміщення високих стандартів. І технології, втілені в унітазах-біде, мають навіть більше значення, аніж у звичайних гаджетах, якими користуємося у повсякденному житті, оскільки вони сприяють нашому здоров’ю та гарному самопочуттю. Японці використовують усі можливі цифрові технології на користь людства.
Відвідування туалетів у приміщенні світового концерну Lixil, одного з найбільших виробників будівельних матеріалів та устаткування для ванних кімнат, - це справжня подорож у часі японської високотехнологічної туалетної культури. Можна на власні очі побачити зразки першого в історії унітазу-біде для масового користування, виготовленого у 1960-х роках, до унітазів майбутнього – унітазу-робота для людей похилого віку в епоху інтернету речей (IoT). Ютака Андо, розробник удосконаленої електроніки для унітазів-біде Lixil, пояснює: «Наші IoT-унітази - це барометри здоров’я!»
Унітаз - перш за все - повинен бути максимально комфортним для користувача. Реалізовані технології сприяють самостійному безконтактному відкриттю кришки унітазу, варто лише наблизитися до нього. Сидіння у холодні періоди року швидко нагрівається. Іони плазми знешкоджують усі шкідливі бактерії та мікроби. Процес змиву і закриття кришки здійснюється автоматично по завершенню користування.
Майбутнє геріатричного догляду криється в особливостях сидіння унітазу: штучний інтелект проводить аналіз форми та консистенції продуктів дефекації та вносить результати у цифровий лист пацієнта. Таким чином, медичний персонал може негайно отримати результати та зробити висновки щодо здоров’я.
Керівник Lixil Кінья Сето стверджує, що унітаз-біде задає концептуальний напрямок у ванній кімнаті. "Унітази-біде - це ключовий продукт для нас", - говорить він в інтерв'ю. "У нас є багато ідей щодо цифрових додатків. Медична - одна з них". Цифрові технології повинні сприяти вирішенню світової проблеми щодо дефіциту персоналу з догляду за людьми похилого віку.
Кроки у заданому напрямку здійснюють й інші світові компанії: Toyota розробила автоматизовані пристрої, які допомагають медсестрам піднімати пацієнтів з інсультом під час реабілітації. Panasonic забезпечує медичними дозаторами для економного використання ресурсів в аптеках. Крім того, робот Hospi вже видає ліки в деяких лікарнях.
Німеччина впродовж багатьох років розглядає питання цифрових технологій у цілому, які можуть допомогти компенсувати недостатню кількість медперсоналу. За даними Федерального міністерства охорони здоров'я, середній вік у Німеччині вже становить близько 46 років. Це найвищий рівень у світі, і він буде продовжувати зростати. Міністерство прогнозує, що це також збільшить потребу в медичній допомозі, оскільки хронічні захворювання збільшуються із віком.
GROHE – це не лише світовий бренд з виробництва високоякісного німецького сантехнічного обладнання у складі японського концерну Lixil, а й безперечно є його рушійною силою. Lixil відповідальний за технологічність унітазів-біде, GROHE створила якісний дизайнерський продукт. Сето зізнається про успіх: "Наш унітаз-біде GROHE – це продукт, який користується найбільшим попитом у Європі. І хтозна, чи дійсно технологічне лідерство належать японцям, а не німцям».
Отже, бізнес ідея полягає у створенні мережевих унітазів для великих громадських та приватних об'єктів, наприклад, офісних будівель. Ключові слова - профілактичне обслуговування, контроль руху, ефективність, цифрові технології, як-от "Air-in Wonder-Wave". Справжня місія передових унітазів-біде – можливість широкого застосування мешканцями зростаючих мегаполісів у країнах, що розвиваються, і заощадження водних ресурсів світового океану.
Написати коментар