За допомогою GROHE X LIXIL EMENA запускає першу в галузі цифрову платформу для свого провідного світового санітарного бренду GROHE. Відвідувачі платформи мають можливість отримати власний досвід роботи з брендом GROHE завдяки інформативному та надихаючому мультимедійному контенту, пристосованому до потреб його професійних ділових партнерів та споживачів. Незалежно від того, чи це клієнт хоче знати, які світові тенденції впливають на санітарний бізнес, чи монтажник шукає відео, щоб полегшити свій робочий день, або архітектор шукає натхнення серед останніх тенденцій, або можливо споживач шукає найсучасніші інновації в продуктах, які втілять ванну кімнату їх мрії в реальність, - GROHE X дозволяє кожному досліджувати світ GROHE та розширювати свій кругозір для кращого способу життя, будь-коли та будь-де.
Спочатку задумана як альтернатива ISH, провідній світовій торговій виставці у сфері водопостачання та HVAC технологій, яка проводиться раз у два роки і у якій у зв’язку з пандемією Сovid-19 GROHE вирішила не брати участі, цифрова платформа GROHE X тепер є більше, ніж простий замінник торгової виставки. Окрім того, що в одному місці зосереджені як розважальні історії, так і історії, що спонукають до роздумів, GROHE як платформа зближує людей в усьому світі і забезпечує обмін досвідом і отримання підтримки від експертів бренду. Тепер, коли можливості для очних зустрічей обмежені, GROHE X забезпечує ідеальне середовище для співпраці та обміну ідеями. GROHE X - це нове місце для зустрічей. Окрім повного безкоштовного редакційного контенту, 16 березня платформа запускає заходи спеціального формату, розроблені для професійних ділових партнерів GROHE.
“GROHE X - результат нашого революційного мислення. Ми сприйняли нову норму і сприйняли виклики як нові можливості», - саме так Йонас Бреннвальд, лідер LIXIL EMENA та співдиректор Grohe AG пояснює центральну роль, яку GROHE X відіграє для світового бренду. «Для мене GROHE X є доказом того, що особливо в такі часи як зараз, вам потрібно замінити «але» на «уявіть собі, якщо», і я більш ніж пишаюся тим, що всі в GROHE були настільки сміливими думати так прогресивно. За допомогою GROHE X ми пропонуємо нашим клієнтам центральний, завжди доступний бренд-центр, не тільки для отримання натхнення, а також для взаємодії з нами – будь-де та будь-коли за вашою потребою. Також у майбутньому ми прагнемо прокласти нові шляхи за допомогою GROHE X. Цифрова платформа - це лише початок власної екосистеми досвіду, яка сприятиме взаємодії з нашими клієнтами в найближчі роки. Як тільки це стане можливо, GROHE X буде доповнено іншими гібридними заходами або подіями щодо трак туру», - додає він.
"Хоча фізична відстань є ключовою у наші дні, ми все ще хочемо зробити нашим клієнтам унікальну пропозицію у випробуванні наших інновацій та безпосередньому обміні з нами", - говорить Томас Фур, лідер Fittings LIXIL International та співдиректор Grohe AG. - "GROHE X дозволяє кожному поринути у різноманітний світ GROHE, і це дає вам структурні елементи для створення власного досвіду роботи з брендом. Ви отримаєте ексклюзивні, закулісні відомості про наші заводи та про те, як наш орієнтований на споживача ланцюг постачання пов’язує їх із світовими ринками, дізнаєтесь більше про наші новітні технології, розроблені у нашому власному відділі досліджень та розробок R&D, що знаходиться в Хемері, Німеччина, ми також візьмемо вас разом із нами у подорож до сталого розвитку, до якого ми додамо ще одну віху. Те, що наші команди втілили у життя за такий короткий проміжок часу, вражає".
В основі - орієнтованість на клієнта.
З урахуванням спеціально підібраного контенту для кожної цільової групи, GROHE X також відображає нову комерційну стратегію GROHE, яку було запроваджено в липні минулого року. На основі загальних відгуків ділових партнерів GROHE про те, чого вони очікують від бренду, команда лідерів розробила підхід виходу на ринок, який пропонує диференційований асортимент продуктів та спеціальні послуги для кожної з цільових груп: оптовиків та монтажників, архітекторів, дизайнерів та планувальників, а також для кінцевих споживачів. Зосередження уваги на потребах та прагненнях споживачів також матиме головне значення щодо нових продуктів, які GROHE представить на GROHE X: Розробка відповідних продуктових рішень, що покращують життя споживачів, вимагає глибокого усвідомлення того, чого споживачі очікують від своїх житлових приміщень. Ось чому GROHE передбачає навіть незаявлені досі потреби споживачів на ранній стадії процесу розробки. Щоб дізнатись, на яких споживчих уявленнях будується бренд, які рішення запропонують споживачам додаткову цінність у ванній кімнаті та на кухні майбутнього, і як бренд планує у подальшому розширити свою трансформацію щодо екологічності, будучи двічі удостоєним Німецької премії за екологічність 2021, заходьте на grohe-x.com16 березня.
Більше інформації тут: grohe-x.com
Слідкуйте за GROHE у соціальних мережах: Facebook, Instagram, а також YouTube.
Написати коментар